Geen producten in je winkelwagen
Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen na ontvangst van de
retourzending op je rekening staat.
LET OP: De kosten voor het retour sturen van je bestelling zijn voor de klant zelf!
Download hier het retourformulier en vul deze volledig in.
Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres op
het retourformulier. Zorg dat je het pakket voorziet van een Track en Trace code. Als zender ben jij verantwoordelijk en wij willen niet dat er misverstanden
ontstaan.
Als wij het pakket hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag
binnen vijf werkdagen weer op je bankrekening staat.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@zolaa.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.