ACHTERAF BETALEN MET KLARNA NU MOGELIJK!! | ALTIJD GRATIS VERZENDING! | NIET GOED IS GELD TERUG

Veelgestelde Vragen

Email Support

Support Email

hello@yellow.com

Phone Support

Support Phone

+1-927-234-424

Bekijk hier de Veelgestelde Vragen, Als je na het lezen nog hulp nodig hebt, neem dan contact met ons op via: info@zolaa.nl.

De gemiddelde levertijd bedraagt 7 -13 dagen. Onze producten worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs aanbieden + de verzendkosten ALTIJD voor eigen rekening nemen.

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van je bestelling checken via de volgende link:

Klik hier om je bestelling te volgen >>

Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op via info@zolaa.nl

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.

Onze excuses voor het ongemak.

De verzendkosten van je bestelling nemen wij ALTIJD voor eigen rekening.

Ja. Je kunt iedere bestelling binnen 14 dagen aan ons retour sturen zonder opgaaf van reden.

Voor meer informatie bekijk dan de Ruilen & Retourneren pagina op onze website

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.

Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug op je rekening staat.

>> Klik hier om een retourformulier te downloaden <<

Voor meer informatie bekijk de Ruilen & Retourneren pagina

Na het plaatsen van je bestelling kan je met het ordernummer en je e-mail adres de status van je pakketje volgen.
Op deze pagina kun je je e-mail adres en ordernummer invoeren om je pakketje te volgen!

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er rekening mee dat er eventueel enige vertraging tussen kan zitten.

Terug naar boven